تورم پاها در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه: علت و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا متورم، علائم شایع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، واقعا زندگی عادی بیماران زیادی را تحت تاثیر قرار و بیماران می خواهد تا تعیین علت و درمان.

علت پا متورم در مرحله 3 به نارسایی مزمن کلیه

با کاهش عملکرد کلیوی، آب اضافی در بدن نمی تواند خارج از بدن به طور موثر دفع، باقی مانده در بدن است. علاوه بر این، با از دست دادن پروتئین، بدن قفل تابع نیز آب از دست بدهند، جریان آب در بافت از سلول، بنابراین بیماران اغلب رنج می برند ادم.

درمان پای مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی متورم:

درمان سنتی از تورم استفاده مدر پا است، با این حال، هنوز هم خشم ادم و دوباره. پس چگونه می توانید از پا متورم در مرحله 3 نارسایی کلیه خلاص شدن از شر؟ مهم این است که به عقب عملکرد کلیه. طب سنتی چینی می شکند که بیماری مزمن کلیه را نمی توان درمان و به بیماران ESRD گام دیر یا زود.نماینده پزشکی در بیمارستان ما شامل:

1. ترکیب Maikang، یک نبرد پزشکی ثبت اختراع چینی می تواند در ترویج جریان چی، نگه داشتن سرعت جریان خون نرمال کار و کاهش دفع زباله.دارو را می توان در طول دوره درمان استفاده می شود.

2. جوشانده خوراکی، گیاهان چینی، دارای عملکرد تمیز کردن مواد زائد در خون، حفظ خون پاک و سالم است.انواع و دوز از دارو داده می شود و تنظیم به بیماران با توجه به شرایط خاص از بیماران.

پزشکی 3. میکرو چینی Osmotherapy، یک برنامه خارجی به مواد مخدر است، در اطراف منطقه کلیه اعمال می شود. اصول فعال دارو توابع هزینه رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز. این در توقف آسیب کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده موثر است.

4. پا حمام برای بیماران هر شب ضروری است زیرا آن را به ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون مفید است.

هدف از درمان است مطمئن شوید که خون در سراسر بدن سرعت و محتوا طبیعی است، بنابراین مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند معکوس. با افزایش دفع ادرار و کاهش نشت پروتئین، پا متورم نیز درمان خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علت و درمان برای بیماری های کلیوی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1937.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، مرحله بیماری کلیوی مزمن 3، مرحله درمان بیماری 3 مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: